Sider

mandag 12. juli 2010

Dokkestova er ferdig!/the doll's house is finished

I sommar har dr Løkeland vorte konvertert til snekker Løkeland, og eg er mektig imponert over meg sjølv. Skryt mottas med takk. Då eg var lita ville eg gjerne verta snekker, men interessa dabba av ein gong på barneskulen. Det er sikkert difor nærare 30 år sidan eg har svingt meg så veldig hardt meg sag og dets like. 

Det viste seg derimot at bjelken ved inngangsdøra og ein del av bordkledinga var mildt sagt pill rote. Pulverisering er vel riktigare å kalla det. Så då var det tvingande nødvendig å gjera noko. Det eine tok det andre og då vart det litt meir omfattande enn eg hadde tenkt. No står i alle fall dokkestova ferdig. For augneblinken har vi litt provisoriske sitjearrangement og er på leiting etter noko i meir passande storleik.

I have impressed myself this summer by entering into carpentry while converting the old outhouse to a dolls house. It turned out the beam and some of the outer boards were completely rotten and at a stage where they were falling apart so one thing led to another and dr Løkeland war converted into Løkeland the carpenter. 

3 kommentarer:

  1. Eg er mektig innponert. Skikkeleg kosleg hytte. Der kjem nok vetle jenta til å kosa seg.

    SvarSlett
  2. Søte deg og takk. Det var veldig artig å laga også.

    SvarSlett
  3. Kjempesøt hytte, og så veldig fin inni! Du kan være fornøyd med deg selv, skikkelig bra arbeid.

    SvarSlett

Eg set alltid pris på kommentarar sjølv om eg ikkje får svart kvar og ein.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails